Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Wij versturen de verf op dinsdag t/m zaterdag. Als het pakket verzonden is, ontvang je een bericht zodat je weet wanneer het pakket bij je afgeleverd wordt.

Wat zijn de verzendkosten?
Kijk hiervoor op de pagina Verzenden en retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Kijk hiervoor op de pagina Verzenden en retourneren.

Doet Lily’s iets met mijn persoonlijke gegevens?
Wij gebruiken jouw gegevens om de bestelling te verwerken en de producten naar je op te sturen. Je kunt ervan uitgaan dat we er vertrouwelijk mee omgaan en je gegevens niet aan anderen doorgeven.

Geeft Lily’s garantie?
We verpakken en verzenden onze producten met zorg, maar er kan een keer iets misgaan. Als dit bij jou het geval is, horen we dit graag zo snel mogelijk. In ieder geval binnen 24 uur na ontvangst van het pakket. Dit kan telefonisch of per e-mail.

Ik heb een klacht over een ontvangen product, wat moet ik doen?
Wat vervelend om te horen! We helpen je graag om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem hiervoor contact met ons op.

Lily's

Bergstraat 28

6701 AD  Wageningen

0317 - 225 346

KvK: 68569963

BTW: NL857501471B01

Openingstijden

Maandag:      gesloten

Dinsdag:        9.30 - 17.30 uur

Woensdag:    9.30 - 17.30 uur

Donderdag:  9.30 - 17.30 uur

Vrijdag:          9.30 - 17.30 uur

Zaterdag:      9.30 - 17.00 uur

 

Nieuwsbrief

Wil je niets missen? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.